پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150356
برگزاري 4000 عنوان برنامه در دهه مبارک فجر
تاریخ انتشار : 1393/11/09 10:49:33
نمایش : 1578
رئيس ستاد دهه فجر استان گفت: ۱۷۰۰ ستاد شهري، بخشي، روستايي و آموزشگاهي با ۸۵۸۴ کميته اجرايي مسئول برنامه ريزي ۴۰۰۰ عنوان برنامه در دهه مبارک فجر است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان علي گرجي گفت: تبيين و برجسته‌سازي كارآمدي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در عرصه‌هاي مختلف نيازمند معرفي دستاوردهاي شگرف انقلاب اسلامي با استفاده از ظرفيت‌ها و ذوق هنري جوانان عملي مي شود.

گرجي بزرگداشت ايّام‌الله را موجب تقويت همبستگي، وحدت و وفاق ملي برشمرد و تصريح کرد: فعاليت‌هاي دهه مبارک فجر بايد با تشکيل ستادهاي حقيقي در مساجد، انجمن‌ها و ساير تشکل‌هاي مردمي به نقطه مطلوب خود برسد.

وي با اشاره به تشکيل کميته ۱۹ بهمن در استان گفت: اعلام حمايت و بيعت جمعي از بختياري‌هاي غيور استان با امام خميني(ره) در ۱۹ بهمن، نقطه عطفي در کارنامه درخشان افتخارات استان است که امسال برنامه‌ريزي ويژه اي براي بزرگداشت اين روز و تبيين ابعاد مهم آن در استان و معرفي بيشتر آن صورت گرفته است.

وي افزود: براي تبيين آرمان‌ها و مباني انقلاب اسلامي در تداوم برنامه سال گذشته، امسال نيز به مدت ده روز از محضر پيشکسوت و گنجينه انقلاب اسلامي جناب آقاي محمد مهدي عبد خدايي بهره‌خواهيم برد.

گرجي از دوازدهم بهمن‌ماه به عنوان پاياني بر حکومت ستمشاهي و آغازي بر روند پيروزي انقلاب اسلامي ياد کرد و گفت: ويژه مراسم اين روز در ۳۷۲ نقطه استان با حضور خيل عظيم عاشقان و علاقمندان به انقلاب اسلامي همراه با برنامه هاي خاص مانند رژه موتوري و حمل ۳۶ مشعل توسط ورزشکاران برگزار خواهد شد.

رئيس ستاد دهه فجر استان افزود: مراسم ميهماني لاله‌ها همزمان با سراسر کشور در روز پنج‌شنبه شانزدهم بهمن‌ماه در ۲۸۳ گلزار شهداء سراسر استان پيش‌بيني شده است.

گرجي اوج عظمت و شکوه دهه فجر را راهپيمايي ۲۲ بهمن‌ماه ذکر کرد و خاطر نشان کرد: به فضل الهي اين راهپيمايي ۲۳۴ نقطه استان به صورت متمرکز برگزار مي‌شود.

رئيس ستاد دهه فجر استان در بخش پاياني سخنانش گفت: ۱۷۰۰ ستاد شهري، بخشي، روستايي و آموزشگاهي با ۸۵۸۴ کميته اجرايي مسئول برنامه ريزي ۴۰۰۰ عنوان برنامه در دهه مبارک فجر است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html